Kundeservice / Salg hos Skechers

Salg hos Skechers

Når er det salg hos Skechers?

Hos Skechers startar vår stora sandalkampanj måndagen den 4 augusti och pågår ända till söndagen den 24 augusti 2025.

Du kan se hela utbudet här: Sandal Sale

Vi har samlat ett stort urval av våra populära sandaler till extra bra priser – perfekt för sensommarens varma dagar.

Hvor finner jeg salgsvarene?

Salgsvarene finner du på nett via denne lenken:

🔗 Summer Sale

Det er også salg i våre Skechers-butikker. Vær oppmerksom på at utvalget kan variere mellom nettbutikk og fysiske butikker.

Jeg finner ikke min størrelse – blir det fylt på igjen?

Salgsvarer selges så lenge lageret rekker, og det kommer som regel ikke påfyll. Du kan likevel registrere deg på produktsiden for å få beskjed dersom vi får en retur i ønsket størrelse.

Hvis en vare skal byttes, og den nå står til full pris – hvordan bestiller jeg den igjen til salgspris?

Send en e-post til info@skechers.no med ditt ordrenummer og informasjon om hvilken vare det gjelder. Du finner alle opplysningene i din ordrebekreftelse. Da hjelper vi deg med å sikre at du kan bestille varen på nytt til den opprinnelige salgsprisen.


Hvor lang er leveringstiden under salget?

Vi sender så raskt som mulig, men i travle perioder – som under salg – kan det oppstå noe lengre leveringstid. Du får beskjed så snart ordren din er på vei.

Kan jeg returnere en vare kjøpt på salg?

Ja, selvfølgelig! Du har 30 dagers returrett – også på salgsvarer. Varen må være ubrukt og returneres i original emballasje med medfølgende returetikett.

Er det gratis frakt på salgsvarer?

Ja – hvis du er Skechers Plus-medlem, får du gratis frakt på bestillingen din.

Er du ikke medlem, koster frakten 99 kr.

Koster det noe å returnere varer kjøpt under Sale?

Nei – som Skechers Plus-medlem får du gratis returfrakt.

Er du ikke medlem, koster en retur 79 kr.

Kan jeg bytte salgsvarer i butikk?

Hvis du har kjøpt varen på nett, tilbyr vi dessverre ikke bytte i butikk – men du kan enkelt returnere varen og legge inn en ny bestilling.

Hvis varen er kjøpt i en av våre fysiske Skechers-konseptbutikker, kan den returneres i alle våre egne butikker. Husk å ta med kvittering.

Blir varene satt opp til full pris igjen etter salget?

De fleste varene vil bli solgt til full pris igjen etter salget. Enkelte produkter kan imidlertid være utsolgt grunnet lav lagerbeholdning, eller bli flyttet til våre outletbutikker.