Kundeservice / Reklamasjon

Reklamasjon

Hvordan reklamerer jeg for varer kjøpt på skechers.no?

For å registrere en reklamasjon på varer kjøpt i Skechers offisielle nettbutikk i Norden trenger du ordrenummeret ditt samt noen bilder som viser feilen på varen. Vennligst legg ved et bilde av produktet i sin helthet også.

Når du har all nødvendig informasjon, kan du registrere reklamasjonen her.

Hvordan reklamerer jeg for varer kjøpt i en fysisk Skechers-butikk/Skechers Outlet?

For å registrere en reklamasjon på varer kjøpt i en fysisk Skechers-butikk eller Skechers Outlet:

Varen må være kjøpt i en Skechers-butikk, outlet eller på Skechers.no, og du må fremvise en gyldig kvittering fra butikken eller fakturaen fra Skechers.no. Vær oppmerksom på at bankkvitteringer ikke godtas som gyldig dokumentasjon.

Hva gjør jeg hvis produktet ikke er kjøpt i en fysisk Skechers-butikk/Outlet?

Dersom varen ikke er kjøpt i en fysisk Skechers-butikk, Outlet eller på skechers.no, må reklamasjon behandles av forhandleren eller kjeden hvor produktet ble kjøpt. Vi har ingen mulighet til å påvirke deres avgjørelse. For videre hjelp henviser vi til Forbrukerrådet.

Hva gjør jeg hvis produktet er kjøpt i en Skechers-butikk/Outlet utenfor Norden?

Vi kan fortsatt hjelpe deg! Vennligst besøk en av våre fysiske Skechers-butikker eller outlets i Norden for å opprette en reklamasjon. Vi kan også ta i mot en reklamasjon på nett for varer kjøpt i en av våre butikker utenfor Norden her.

Vær oppmerksom på at vi krever fremvisning av en gyldig kvittering fra butikken der du kjøpte varen. Bankkvittering er ikke tilstrekkelig.

Hvordan fungerer reklamasjonsretten?

Dersom du oppdager en feil ved et produkt, som for eksempel en material- eller produksjonsfeil, gjelder reglene i kjøpsloven. Reklamasjonsretten varer i 24 måneder fra kjøpsdato. Som offisiell Skechers-distributør gjør vi vårt beste for å tilby rask og effektiv reklamasjonsbehandling.

Kan jeg reklamere på nett hvis jeg har kjøpt produktet i en Skechers-butikk eller outlet i Norden?

Vi kan dessverre ikke tilby reklamasjonsbehandling på nett for varer kjøpt i en av våre fysiske butikker eller outlets.