Følg trinnene nedenfor for å returnere varene dine enkelt og trygt:
Viktig om retur av flere bestillinger
Hvis du har lagt inn flere separate bestillinger, må disse returneres hver for seg – du kan ikke sende varer fra to eller flere bestillinger i samme returpakke.
Har du derimot lagt én bestilling med flere produkter, kan du selvfølgelig returnere alle produktene samlet i én pakke.
1. Registrer returen din – VIKTIG
Du kan registrere returen din online her.
Når du registrerer returen, mottar du ikke en kvittering på e-post.
2. Pakk skoene riktig
Legg skoene pent tilbake i den originale skoesken. Varen må være ubrukt og i original emballasje.
3. Bruk en pappeske til forsendelsen
Pakk skoesken i en solid pappeske og lukk den godt med tape.
Vi refunderer kun varer som er forsvarlig pakket i en pappeske.
4. Fest returetiketten på pappesken
- Bruker du en gjenbrukseske, må du fjerne gamle adresseetiketter.
- Er du Skechers Plus-medlem, er returfrakten gratis.
- Er du ikke medlem, trekkes 79 kr fra refusjonen for returfrakten.
- Bruk kun returetiketten du får fra oss dersom du returnerer varer kjøpt på Skechers.no.
5. Lever returpakken
Lever pakken i din nærmeste Bring/Posten pakkeshop og husk å få en kvittering som dokumentasjon på innleveringen.
Refusjon
Når vi har mottatt og behandlet returen din, refunderer vi beløpet:
- Er du Skechers Plus-medlem, er retur gratis
- Er du ikke medlem, trekkes 79 kr for returfrakten.
Fra vi mottar returen, kan det ta opptil 5 virkedager før den er ferdigbehandlet. Du mottar en e-post når returen er ferdigbehandlet, og deretter tar det vanligvis 1–2 bankdager før pengene er på kontoen din. Hvis du har betalt med gavekort, refunderes beløpet til samme gavekort, slik at det kan brukes på nytt. Har du behov for å få gavekortet tilsendt på nytt, kan du kontakte vår kundeservice.