Retur

Fristen for returnering av julegaver kjøpt i perioden 1.11-24.12 er forlenget til 24. januar 2023.

Varer kjøpt på skechers.no eller i Skechers-butikker kan returneres innen 14 dager.

Retur av varer kjøpt på skechers.no

Det koster kun 79 kr når du bruker den vedlagte returetiketten.

Det er også mulig å returnere i alle Skechers-butikker og Skechers Outlets.

 

  1. Legg skoene pent tilbake i skoesken

Varen skal være ubrukt og gjerne i original emballasje

  1. Pakk skoesken i en pappeske

Husk å legge ved en kopi av fakturaen din i skoesken. Lukk pappesken godt med tape. Vi refunderer kun varer som er forsvarlig pakket i en pappeske.

  1. Fest den vedlagte returetiketten på pappesken

Hvis du gjenbruker pappesken, sørg for å fjerne gamle adresseetiketter. Vi har forhåndsbetalt frakten for deg. Hvis du mangler en returetikett, kan du bestille og skrive ut en ny her.

  1. Lever pappesken som skal returneres til et postkontor (Bring/Posten)

Husk å få en kvittering, så du kan dokumentere at pakken er levert.

  1. Tilbakebetaling

Når vi mottar pakken din, refunderer vi umiddelbart pengene dine og motregner kun 79 kr for returfrakten. Du vil motta en e-post når vi har behandlet returen din. Fra du mottar e-posten vil det ta 1-2 virkedager før pengene er på tilbake på kontoen din.

 

Merk: Varer kjøpt på skechers.no kan ikke byttes på nett. Ønsker du en annen størrelse eller modell må du returnere produktet som beskrevet ovenfor og deretter bestille ønsket vare på nytt. På denne måten kan du også være helt sikker på at varen er på lager og at du får den uten ekstra ventetid.

Retur av varer kjøpt i en Skechers-butikk i Norden

  • Disse bytte- og returreglene gjelder for Skechers-butikker og Skechers Outlets i Danmark, Norge, Sverige og Finland.
  • Du kan bytte og returnere i hvilken som helst Skechers-butikk i landene nevnt ovenfor
  • Varer kjøpt i Skechers-butikker kan ikke returneres eller byttes i nettbutikken
  • Vi krever fremvisning av gyldig kvittering fra butikken – vi tar ikke imot bankutskrifter fra nettbank eller lignende.
  • Varen skal være ubrukt og gjerne i original emballasje

Spørsmål?

Hvis du er usikker på noe, er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice.