Kundeservice

  • Bytte av varer kjøpt under Black Weekend

    Hvis du har bestilt feil størrelse under Black Weekend, kan du returnere skoene tilbake til oss, så vil vi refundere beløpet. Uavhengig av dette, ønsker vi at du sender en e-post til vår kundeservice: info@skechers.no, hvor du informerer om at du ønsker å bestille en annen størrelse av samme vare.

    Vi sender deg deretter en rabattkode på e-post, som du kan bruke til å legge inn en ny bestilling av samme vare til den samme, fantastiske prisen.

    Vi tilbyr dessverre ingen rabattkoder til kjøp av en annen vare.

    Husk å skrive ordrenummeret ditt i e-posten til oss.

  • Hvordan bruker jeg gavekortet mitt?

    Hvis du har kjøpt eller mottatt et gavekort før oktober 2022 kan du kontakte kundeservice på info@skechers.no, eller ta med gavekortet til din nærmeste butikk. De vil hjelpe deg med å få det til å funke 😊

  • Når blir ordren min levert?

    Vi tilbyr flere ulike leveringsformer. Les mer om levering her

  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Vi har gjort det enkelt å returnere. Les mer om returnering her

  • Hvordan oppretter jeg en reklamasjon?

    Vi ønsker at reklamasjoner håndteres raskt og enkelt. Les mer om hva du kan gjøre her

  • Hvor er min nærmeste Skechers butikk?

    Finn informasjon om din nærmeste Skechers Konseptbutikk eller forhandler her

  • Hvilke sko passer til mine behov?

    Synes du det er vanskelig å finne nye sko? Finn inspirasjonen i guiden vår og i artikler her

  • Hvordan finner jeg min størrelse? 

    Når du kjøper sko er det viktig at du finner riktig størrelse. Se vår størrelsesguide her

  • Hvordan impregnerer man skoene sine?

    Impregnering av sko er svært viktig for skoens holdbarhet. Se vår impregneringsguide her

Kontakt

Send oss en e-post på info@skechers.no

Vi svarer vanligvis på e-post samme dag på hverdager, og senest neste ukedag.

Kontakt kundeservice på tlf. 81 51 20 94

Åpningstider på telefon:
Mandag - Torsdag: 09:00 - 17:00
Fredag: 09:00 - 16:00
Helg: Stengt