Kundeservice

  • Bytte av varer kjøpt på SALE

    Hvis du har bestilt feil størrelse på SALE, kan du returnere skoene til oss og bli refundert beløpet.


    Skriv uavhengig av dette en e-post til vår kundeservice på info@kundeservice.no, hvor du nevner at du ønsker å bestille samme vare i en annen størrelse.


    Da sender vi deg en rabattkode på e-post som kan brukes til å legge inn en ny bestilling på samme vare til samme gode pris. Vi kan dessverre ikke tilby rabattkode på kjøp av en annen vare.


    Husk å informere oss om ordrenummeret ditt i e-posten.

  • Hvordan registrerer jeg meg til Skechers Plus?

    Bli Skechers Plus medlem og få mange fantastiske fordeler. Registrer deg her.

  • Hvordan bruker jeg gavekortet mitt?

    Hvis du har kjøpt eller mottatt et gavekort før oktober 2022 kan du kontakte kundeservice på info@skechers.no, eller ta med gavekortet til din nærmeste butikk. De vil hjelpe deg med å få det til å funke 😊

  • Når blir ordren min levert?

    Vi tilbyr flere ulike leveringsformer. Les mer om levering her

  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Vi har gjort det enkelt å returnere. Les mer om returnering her

  • Hvordan oppretter jeg en reklamasjon?

    Vi ønsker at reklamasjoner håndteres raskt og enkelt. Les mer om hva du kan gjøre her

  • Hvor er min nærmeste Skechers butikk?

    Finn informasjon om din nærmeste Skechers Konseptbutikk eller forhandler her

  • Hvilke sko passer til mine behov?

    Synes du det er vanskelig å finne nye sko? Finn inspirasjonen i guiden vår og i artikler her

  • Hvordan finner jeg min størrelse? 

    Når du kjøper sko er det viktig at du finner riktig størrelse. Se vår størrelsesguide her

  • Hvordan impregnerer man skoene sine?

    Impregnering av sko er svært viktig for skoens holdbarhet. Se vår impregneringsguide her

  • Kan jeg kjøpe nye lisser hos Skechers?

    Vi selger ikke lisser hos Skechers. Men, husk at du kan vaske lissene mange ganger før det er behov for nye 😊 Skechers sine lisser kommer i standardlengde, og kan derfor kjøpes mange forskjellige steder.

  • Kan jeg kjøpe Skechers innersåler separat?

    Vi selger ikke våre innersåler separat. Når du kjøper et par Skechers sko er innersålen nøye utvalgt til den spesifikke modellen og skoens funksjoner.

  • Löytyykö Skechersin valikoimasta kengännauhoja?

    Skechers ei myy kengännauhoja. Muistathan kuitenkin, että voit pestä kengännauhat useita kertoja, ennen kuin sinun tarvitsee ostaa uudet😊
    Skechersin kengännauhat ovat standardipituiset, eli voit ostaa samantapaiset useista eri paikoista.

  • Onko Skechersin pohjallisia ostettavissa erikseen?

    Skechers ei myy pohjallisia erikseen. Ostaessasi parin Skechers-kenkiä, pohjallinen on valittu huolellisesti kengän mallin ja ominaisuuksien mukaisesti.

Kontakt

Send oss en e-post på info@skechers.no

Vi svarer vanligvis på e-post samme dag på hverdager, og senest neste ukedag.

Kontakt kundeservice på tlf. 81 51 20 94

Åpningstider på telefon:
Mandag - Torsdag: 09:00 - 17:00
Fredag: 09:00 - 16:00
Helg: Stengt